X

جزئیات خبر

نسخه چاپي

زمان مخابره :   یکشنبه 4 خرداد 1393 - 02:00:28 ب.ظ

نشست مشترک مدیران کل ثبت اسنادواملاک استان همدان و اداره پست استان همدان

در جهت تحقق برنامه ها و سیاستهای کلان سازمانی و برون سپاری بخشی از اقدامات و وظایف اداری وسهولت بخشی به امور اداری ،جلسه مشترکی با مدیریت اداره کل پست استان همدان در محل کار مدیریت ثبت اسنادواملاک استان همدان برگزار گردید،که در این جلسه مدیرکل ثبت استان موافقت نمودند،بخشی از امور ثبت شرکتها ،پلمپ دفاتر تجارتی،تحویل اسناد مالکیت به اداره پست استان واگذار گردد تا امور این شعبات با سرعت و سهولت بیشتری اعمال گردد و هم چنین امر برون سپاری بخشی از برنامه ها به اداره کل پست استان در راستای تحول اداری و ارزیابی عملکرد دستگاههای دولتی واگذارگردد

 
.ذکر منبع در استفاده از مطالب و تصاویر الزامی است